10 Apr 2011



(Mostar)



Chodź, urządzimy tu wielki bal! Ściany przystroimy girlandami, a na kamiennej posadzce rozłożymy miękkie dywany. Albo nie, bez dywanów, żeby obcasy mogły ładnie stukać w tańcu! Dziury po kulach wypełnimy słodyczami. I niech cały pałac będzie zalany światłem... Nie ma prądu? Nie szkodzi, zapalimy świece, będzie romantyczniej. Tak, tysiące świec. Na schodach i w oknach też. Wazony z kwiatami? Niepotrzebne nam wazony! Kwiaty wychodzą ze wszystkich szczelin w ścianach, widzisz te kolory? A w każdej sali z podłogi wyrasta inne drzewo. Sala Klonowa, Sala Akacjowa, Sala Jesionowa. Zawiesimy na nich serpentyny i złote łańcuchy, ale tylko parę, żeby nie złamać delikatnych gałązek.
Zaprosimy wszystkich przyjaciół i znajomych, i nawet nieznajomych, a co tam! Z kieliszkiem szampana w dłoni, koniecznie kryształowym, wychylimy się z balkonu i zawołamy do przechodniów -  hej, zapraszamy na bal! a ty nie opieraj się o gzyms! przepraszam, to tylko troszkę gruzu, marynarka łatwo się wyczyści, napije się pan z nami?
Panie włożą wieczorowe suknie, cóż że pył, to tylko jeden wieczór! Panowie w eleganckich strojach poproszą je do tańca i wszyscy będą wirować wokół klonów, akacji i jesionów. Zagra im na skrzypcach uliczny grajek, ten, co stoi tuż na rogiem, po drugiej stronie ulicy, a pary będą się całować po kryjomu, w innych salach, bez drzew i świec. Może oświetli je księżyc, może zostawi w spokoju.
Nazywają go Pałacem Łez, ale my będziemy tańczyć! Tańczyć, pić i kochać się aż do rana.

1 comment:

  1. Wybieram się w podróż z najlepszym przyjacielem
    W nadziei, że nie zawiedzie mnie nigdy więcej
    On wie, dokąd mnie zabiera
    Zabiera mnie tam, gdzie chce być
    Udaję się w podróż z najlepszym przyjacielem

    Fruniemy wysoko obserwując świat
    Nie chcę wylądować
    Nie chcę znowu postawić mych stóp na ziemi
    Wybieram się w podróż z najlepszym przyjacielem
    W nadziei, że nie zawiedzie mnie nigdy więcej
    On obiecuje mi bezpieczeństwo
    Jak długo pamietać będę, kto tu jest szefem
    Żyję nadzieją, że nie zawiedzie mnie nigdy więcej

    Widzę gwiazdy świecą jasno
    Dziś wieczorem wszystko będzie dobrze
    Widzę gwiazdy...

    NEVER LET ME DOWN AGAIN /DM

    ReplyDelete