3 Apr 2010









25 comments:

  1. Świetny płaszcz *-*
    Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  2. Piękny płaszcz, buty i wszystko.
    Masz mnóstwo cudownych butów. Zazdroszczę okrutnie!

    ReplyDelete
  3. Sesja robi wrażenie:) Zdjęcia bardzo, bardzo subtelne:)

    ReplyDelete
  4. Piękna kolorystyka, niezwykle podoba mi się sposób, w jaki kolory przenikają i uzupełniają się wzajemnie. Przyznaję rację Biurowej, masz chyba najładniejszą kolekcję niebanalnego obuwia, jaką widziałam :)
    PS A co tam u Różowej Landrynki ?

    ReplyDelete
  5. Nie wiem czym jest to spowodowane ale po prostu zakochałam się w twoich butach! <3

    ReplyDelete
  6. slodkie te butki i miejsce takie jakies superasne

    ReplyDelete
  7. świetne są te buty. bardzo lubię campery, ale wydawanie ponad 500 zł na buty nie mieści mi się w głowie ;) trochę zazdroszczę innego podejścia :)

    ReplyDelete
  8. fakt, ten płaszcz ten nietuzinkowy. najbardziej podoba mi się jego kolor:)

    no i buty świetnie się z nim komponują.

    ReplyDelete
  9. Cudo. Połączenie butów z rajstopami genialne. Jutro idę zapolować na rajtki w takim kolorze :)

    ReplyDelete
  10. zgadzam się z Ryfką, rajtki świetne! fajnie łączą się kolorystycznie z płaszczem;)

    ReplyDelete
  11. buty genialne, całość przemiła :)

    ReplyDelete
  12. Fajnie to mało powiedziane, Twoje buty są przeurocze. Zakochałam się w nich ;)
    A co do płaszcza, prezentuje się świetnie. Tak jak mówisz, czasem najprościej równa się najefektowniej.

    ReplyDelete
  13. Dziękuję!

    Klamoty - szykuję ją na lato, jeszcze musi poczekać na przeróbkę.

    Jak gdyby nigdy nic - heh, ja też nie wydaję tyle na buty. 500 zł jeszcze nigdy nie wydałam, chociaż uważam, że dla takich, które będą mi służyć wiele lat, mogłabym się poświęcić :)

    ReplyDelete
  14. buty są idealne do tego płaszcza!!!

    ReplyDelete
  15. minimalizm pokazany w cudowny sposób!!!!!!!

    ReplyDelete
  16. Historie ubrań są czasem niesamowite, jak ta, którą opisałaś. Płaszczyk, jak brzydkie kaczątko prawie stał się czyściwem, ale został uratowany i pokazany w innym kontekście. Przemienił się w łabędzia...

    ReplyDelete
  17. Epsilon - ładnie to ujęłaś. Bardzo poetycko :)

    ReplyDelete
  18. swietny jest ten plaszcz jak na moje okO!

    ReplyDelete
  19. Gdzie robiłaś zdjęcia? Podoba mi sie to miejsce. Płaszcz na zdjęciach niczem elfia opończa.

    ReplyDelete
  20. The-Dead_Butcher - Jezioro Miedwie, jeśli coś Ci to mówi :)

    ReplyDelete
  21. Już nie wiem czy bardziej mi się podoba sceneria, czy strój :)

    ReplyDelete
  22. Śliczne zdjęcia...i płaszcz też fajny...a wcześniejsze stylizacje super wszystkie!

    ReplyDelete
  23. Jakie cudne buty :-) zresztą reszta też, no i tło, ale buty pierwsze rzucają się w oczy.

    ReplyDelete
  24. te kozaki są po prostu fantastyczne!

    ReplyDelete